torstai 14. kesäkuuta 2012

Agilityä!

Tänään Napin kanssa harjoittelimme pitkästä pitkästä aikaa agilityesteiden ylitystä. Kasasin kentälle muutamia esteitä, joista poni suoriutui oikein mallikkaasti!

Tässä muutamia esteitä, joita ylittelimme:

1. Vanhasta suihkuverhosta tehdyt hapsut, jotka olin kiinnittänyt äidiltä lainaamaani mattotelineeseen ;)



2. Autonrengas.

3. Keinulauta.



4. Napin uusi tuttavuus- Hula-vanne!


Ensin etujalat renkaaseen...



...sitten pää ja kaula...
...maha...
...ja lopuksi takapuoli ja takajalat!
- Roosa

8 kommenttia:

  1. Oona: "Sitä minä vain ihmettelen, miten sinä m a h d u i t siitä?"

    VastaaPoista
  2. Ei ole totta! Noin tyynestikö tuo poni suhtautuu tuohon hulavanteeseenkin?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä poni ollut moksiskaan, vaikka yhtäkkiä aloinkin pujottamaan vannetta hänen ympärilleen :D Nappi on kyllä sellainen poni, että ei hätkähdä vaikka pommi vieressä räjähtäisi. Luultavasti silloinkin poni katsoisi väärään suuntaan... :D

      -R

      Poista
    2. Ja kysyisi, että olikos jollain mulle jotain asiaakin?! :D
      -H

      Poista
  3. Hei,
    en tiedä muistatko minua, mutta vaihdeltiin kuulumisia kotisivujen kautta varmaan joskus vuonna 2010? Minulla oli silloin omistuksessani lämminveriruuna Rabe Beech:) Löysin kuitenkin bloginne vasta nyt ja tuli vain mieleen, että mahdatko muistaa ollenkaan?:D

    VastaaPoista