perjantai 14. joulukuuta 2012

Joulukalenterin 14. luukku: Rakas Joulupukki



 
- Hilla

8 kommenttia:

  1. Kiitoksia kirjeesta pikku Siru. Pukilla on aattona kovasti kiireitä, joten en tiedä ehdinkö itse poikkeamaan luonasi. Mutta laitan Tontut asialle. Hauskaa Joulua sinulle Siru ja samaa toivoen koko laumallesi. Toivoopi Joulupukki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa kiva kuulla, että kirjeeni on tullut perille! Minua jo kovasti jännittää, että toteutuuko toiveeni. Kovasti jännitti myös se, että löytääkö kirjeeni varmasti perille, mutta hienoa, että pukki tietää mistä pikku-Sirun tavoittaa. Joulupukki lukee meidän blogia!?
      t. Hyvä-koira-Siru

      Poista
  2. Moi Siru!
    Kyllä sä varmasti saat jo oman kong-jutun, mäkin toivon sellaista, mun mielestä mäkin oon ollut tosi kiltti, ainakin tuolle "pikkusiskolle", se repii ja kiusaa välillä mut mä urhoollisesti kestän sen juttuja, onhan se kuitenkin aika pieni ja hölmö vielä... Sillä on sellainen kong, (vaikkei musta oo ollu ees erityisen kiltti, ainakaan mulle) Se on aika hauska ja mä oon saanut sillä leikkiä tyhjänä! Toi pikkusysteri saa aina sinne jotain "välipalaa" kuulemma.

    No, ollaanhan kilttejä ja uskollisia ihmisillemme, sillon me ollaan parhaat lahjat niille eikä meidän tarvi hankkia niille mitään ja pukki varmasti tuo meille kongit! ;)

    Hau!Skaa Joulua haukkuen;
    Lajitoverisi Tara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haukuiks Tara!
      Toivotaan, että Joulupukin mielestä ollaan oltu niin kilttejä, että saadaan molemmat omat kongot. Hilla ja Roosa on kertoneet, että pukilla on isoja lahjapajoja ympäri maata! He vierailivatkin juuri hiljattain yhdessä pikkuisessa sivukonttorissa Lempäälässä, jonka nimi on Ideapark. Sielläkin kuulemma valmistettiin kovaa vauhtia kongoja ja muita lahjoja joulua varten. Olisinpa itsekin päässyt paikalle tonttuja katsomaan, mutta Hilla sanoi, että olen vielä niin pieni, ettei minua voitu laskea mukaan. Kiltisti odottelen joulua siis täällä kotona.

      Jouluterveisiä sinullekin ja toivottavasti me saadaan paljon kinkkua jouluna!
      t. Hyvä-koira-Siru

      Poista
  3. Ihana tämä teidän jouluinen ulkoasu! :)

    VastaaPoista